Ilmottautuminen Valssaamon teosmyyntiin 2018

Ilmottautumislinkki on avattu ja viimeinen ilmoittautumispäivä on 4. 2. 2018. Linkin ilmoittautumislomakkeeseen löydät alempaa kohdan TOIMI NÄIN alta.

Korutaideyhdistyksen teosmyyntinäyttely järjestetään 10.3.-18.3.2018 Helsingissä Kaapelitehtaan Valssaamossa. Taidemaalariliiton perinteinen teosvälitys, sekä Ornamon teosvälitys järjestetään samaan aikaan Kaapelitehtaalla omassa tilassaan. Tilaisuus sai viime vuonna noin 15000 kävijää, joten Korutaideyhdistyksen jäsenillä on erinomainen mahdollisuus saada teoksiaan esille, sekä tavata korutaiteesta kiinnostunutta yleisöä. Yhdistys haluaa antaa näyttelyllä laadukkaan kuvan monipuolisesta suomalaisesta korutaiteen kentästä ja luoda tätä kautta yleisölle ja asiakkaille raikkaan muistutuksen taiteen ja muotoilun erilaisista vaihtoehdoista. Kaikki mukaan!

Teosmyynti on kaikille Korutaideyhdistyksen jäsenille avoin. Voit tarjota tuoreita, korkeatasoisia teoksia näyttelyyn max. 10 kpl. Valssaamo on tilana suuri (266m2) ja sen vuoksi myös installaatiomaiset toteutukset ovat mahdollisia. Korutaideyhdistyksen myyntinäyttelyn työryhmä käy tarjotut teokset läpi ja suunnittelee Valssaamon ilmeen niiden perusteella.

Teosmyynti on avoinna yleisölle 9 päivää, jonka lisäksi päiviä kuluu rakentamiseen ja purkamiseen. Yhdistys tarvitsee vapaaehtoisia tapahtuman aikana mm. valvomaan tilaa ja esittelemään teoksia jne., sekä rakentamisessa Valssaamossa 5.-8.3. 2018 ja purkamisessa 18.-19.3.2018. Ota siis rohkeasti yhteyttä projektista vastaavaan Christineen! Hänet tavoitat helpoiten osoitteesta valssaamo.nayttely@gmail.com.

Osallistumismaksu teosmyyntiin on 50 euroa / jäsen. Teosmyynnin työryhmän jäsenten tai kokopäiväiseksi valvojaksi osallistuvien ei tarvitse maksaa osallistumismaksua ja heille korvataan lounaat ja kohtuulliset matkakulut max. 100 euroon saakka, ellei toisin sovita talkoolaisen kanssa. Yhdestäkin valvontapäivästä on iso apu!
Osallistumismaksut kerätään tapahtuman jälkeen.

Taiteilijat maksavat itse teosten kuljetuksesta aiheutuvat kustannukset. Installaatiomaisten, suurten teosten pystytyksestä vastaa taiteilija itse.

HUOM! Osallistujat kantavat itse vastuun omien töiden vakuuttamisesta. Yhdistys ei ota ryhmävakuutusta. Tila on koko tapahtuman ajan valvottu.

Myydyistä teoksista maksetaan 20% provisio yhdistykselle.

TOIMI NÄIN:
4.2.2018 mennessä: Ilmoittaudu mukaan TÄMÄN lomakkeen kautta
Täytä lomake huolellisesti ja muista ladata lomakkeen kautta myös teostesi kuvat. Kuvat on nimettävä sukunimi_teosnimi.jpg. Teosmäärä on rajattu max. 10 kpl. Piensarjat ja sarjatuotteet ilmoitetaan yhtenä teoksena, jolloin tuotenimeen lisätään kappalemäärä.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä: valssaamo.nayttely@gmail.com.

HUOM! Toimitathan teoksesi myyntikelpoisissa pakkauksissa!

Teosten toimitus:
Lähetä työt postitse 1.3.2018 mennessä (toimitusosoite ilmoitetaan myöhemmin)
TAI
Toimita teoksesi Lappeenrantaan yhdistyksen varastolta lähtevään kuljetukseen ma 5.3.2018, lisätiedot suoraan Jenniltä, jenskanen@gmail.com
TAI
Toimita teokset henkilökohtaisesti Helsinkiin Kaapelitehtaan Valssaamoon 5.3.2018 klo 12-16 välisenä aikana