Korutaideyhdistyksen vuosittain Helsingin Kaapelitehtaalla järjestettävä teosmyynti järjestetään tänä vuonna online -näyttelynä Korutaideyhdistyksen Instagramissa ja Facebookissa 13.3.2021 alkaen. Näyttely on tänä vuonna jurytetty ja teoksia 27:lta taiteilijalta yhteensä 83 teosta. Teokset ovat myynnissä. Teoskuvan mukana julkaistaan teostiedot, hinta ja taiteilijan yhteystiedot. Teoksen hankinnasta sovitaan suoraan taiteilijan kanssa.

Online Exhibition and sales event ”Jewellery from Afar” on Instagram and Facebook starts on the 13th of March.
Because of the pandemic, the Finnish Jewellery Art Association is organizing the annual jewellery art sales this year exceptionally online. 27 member-artists are participating with a total of 83 juried jewellery art pieces. The exhibition event takes place on the Finnish Jewellery Art Association’s Instagram account @korutaideyhdistys, starting on 13th of March. All the art pieces are for sale and works will be presented one by one with artwork information, price and contact information of the artist.

Taiteilijat/Artists:

Tarja Ahola